zaproś mnie…

***(zaproś mnie do swego serca)

zaproś mnie do swego serca
niech ogrzeje siebie i ciebie
a miłość zapłonie płomieniem

zaproś mnie do swojego uśmiechu
niech smutek odejdzie pokonany
a uśmiech światło pozostawi

zaproś mnie do swego dotyku
niech czułością napełni ciało
i uleczy duszę odrętwiałą

zaproś mnie do swojej duszy
niechaj znikną tajemnice
dziel się ufnością bez ograniczeń

zaproś mnie a ja zaproszę ciebie
do serca,uśmiechu i duszy
obrazem jak najczulszym

a łzy niech miłość i czas osuszy…

03.12.2016r.(cichosza)

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii Główna, tagi, tagi;poezja, wiersze i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „zaproś mnie…

  1. snieznasowa pisze:

    Piękny wiersz ! Prawdziwy.
    Pozdrawiam 🙂

  2. Wiersz akurat na ten wyjątkowy, przedświąteczny czas:) Pozostawiam iskierkę dobra,pokoju i radości na Twoim blogu:)

  3. avemi pisze:

    zaproszenie jak serce szczere 🙂

Skomentuj

