moja ojczyzna…

piękna jest moja Ojczyzna…

piękna nasza Polska cała
od Bałtyku po gór szczyty
wpisany w wielu annałach
obraz historii całkowity

kiedy śladami jej podążasz
i podziwiasz to co piękne
przed oczami masz obraz
Ojczyzny świadectwo niepojęte

zadziwiony jej pięknem
historii minionej obrazami
przystań na chwile,uklęknij
kiedy wielkość cię porazi

nie szukaj już obcych krajów
urody jaką się odznaczają
kiedy kochasz kraj rodzinny
piękny chociaż nieco zimny

gorącym patriotyzmem
twoje uczucia nasiąkają…

11.11.2016r.cichosza

P.S.wiersz o pięknie mojej Ojczyzny jest skromny,prosty
bez napuszonych udziwnień,bo taki obraz Jej widzę…


Moja Ojczyzna-Marek Grechuta

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii Główna, muzyka, tagi, tagi;poezja, wiersze i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

12 odpowiedzi na „moja ojczyzna…

  1. goldenbrown pisze:

    Piękny wiersz, taki od serca..

  2. restlessjo pisze:

    It’s a wonderful country and there’s much to be proud of. 🙂

  3. Igomama pisze:

    Cichosza, sama prawda w Twoich słowach… Brawo!

  4. bilere pisze:

    Bardzo ładnie napisane. Przypomina mi się zaraz to przysłowie „Cudze chwalicie, a swojego nie znacie”. Wielu ludzi jest też tak zalatanych, że nie widzi piękności własnej okolicy. Dzięki fotografii zaczęłam patrzeć inaczej na świat, w innym przypadku pewnie też bym nie dostrzegała piękności natury. Pozdrawiam bilere

  5. avemi pisze:

    jeżeli chciałabyś uczestniczyć w zdarzeniu „małe Ojczyzny” to zapraszam Cię w sobotę 19 listopada do Ząbek na wernisaż fotografii i piękny koncert Jakuba Wociala. Odbędzie się w sali MOK na stadionie Dolcan o 17.00. łatwy dojazd pociągiem trasa Wileńska na Wołomin lub bez egzotyki 199, ewentualnie 145 ze spacerkiem 15 minutowym :). Ja zapewne będę trochę zakręcona, ale jeśli przyjdziesz chętnie Cię uścisnę :). Pozdrawiam serdecznie 🙂

Skomentuj

