jedyne pragnienie…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

” jedyne pragnienie”

Bóg wie, że nie mam pragnień wielu
a tylko jedno byś był tutaj ze mną
choć światy nasze obce przyjacielu
wystarczy miłość co bywa wzajemną

kiedy oglądam grę obłoków na niebie
przesuwających się z dużą szybkością
nieważne stają się dni bez ciebie
istotne te, które zabłysną miłością

ty pragnienia mojego nie blokuj
ani dążenia do optymistycznego epilogu
dla dwóch serc co w jedność połączone
stworzą dla innych niewidzialną zasłonę

spraw Boże ,by serca jedyne pragnienie
nie było jedynie złudzeniem…

(mój wiersz z szuflady)

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii fotografie, Główna, muzyka, tagi, tagi;poezja, wiersze i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

15 odpowiedzi na „jedyne pragnienie…

  1. snieznasowa pisze:

    Piękny!

  2. Poczucie bliskosci I zrozumienia. Po to zyjemy 😉

  3. Bosko:) a w dodatku przypomniałaś mi wiersz JanaTwardowskiego:)

    Dwa serca złączone
    klucz wrzucony w morze
    nikt nas nie rozłączy
    tylko Ty o Boże –

    kto ten wiersz ułożył
    poeta nieznany
    nie podpisał że pisał
    w świętej niepamięci
    mój niezapomniany

    • cichosza pisze:

      pierwsza część Twojej odpowiedzi była częstokroć wpisywana
      w pamiętnikach a co do ks.Twardowskiego to jego wiersz
      pt.Wierna mówi najpiękniej o miłości i dotyczy mojego wiersza;
      „…jest taka miłość która nie umiera
      choć zakochani uciekną od siebie
      porzucona jak pies samotna
      wierna nawet niewiernym na spacerze w niebie …”
      ks.Jan Twardowski\ (fragment wiersza)

  4. avemi pisze:

    przepiękna rozmowa/modlitwa 🙂

  5. Chciałbym usłyszeć jak czytasz swoje wiersze… Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedzanie mojego bloga!

Skomentuj

