na bezdrożach wyobraźni…

” nić Ariadny ”

po bezdrożach wyobraźni
mysli o tobie wędrują
błąkają się najwyraźniej
kierunku nie znajdując

a ty jesteś jak stała
niewymierna liczba
wędrówka moja wytrwała
czas to wreszcie przyznać

snuję się po bezdrożach
w labiryntach wyobraźni
serce każe mi podążać,oj

przydałaby się nić Ariadny …

25.01.2016r.cichosza

zgodnie z sugestią Fantoma zmieniłam ostatni wers 🙂

„Być może wyobraźnia i wiara nie mogą bez siebie istnieć,
bo mają wspólną istotę – nie wymagają dowodu.”
Autor: Andrzej Stasiuk, Opowieści galicyjskie

Sylwia Grzeszczak & Liber – Nasza baśń

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii Główna, tagi, tagi;poezja, wiersze i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „na bezdrożach wyobraźni…

  1. Poeta Fantom pisze:

    Ładne 🙂
    Choć myślę, że lepiej by brzmiało, gdyby w ostatnim wersie było „(…) nić Ariadny”. To taka moja mała sugestia 😉

    • cichosza pisze:

      dziękuję bardzo za sugestię 🙂
      gdybym opierała się o mity greckie na pewno byłaby
      to nić Ariadny ale w tym wierszu nić Ariadny
      jest nitką w myśl przysłowia „od nitki do kłębka”

      • Poeta Fantom pisze:

        Jasne, ja się opierałem bardziej na brzmieniu, melodyce (lubię jak utwór sam się śpiewa lub melorecytuje ;p), bo wszędzie rym, a na koniec go już braknie.
        Ale skoro ma to uzasadnienie w sferze treści (nie jestem specem od naukowych, literackich definicji ;p) to nie mam co się czepiać 😉

      • cichosza pisze:

        zawsze ceniłam i nadal cenię uwagi wszelkie co do mojego pisania,więc
        dziękuję raz jeszcze i pozdrawiam 🙂

  2. Oj można się pogubić na bezdrożach wyobrażni,oj można. 🙂

  3. cichosza pisze:

    tak bo to bezdroża 🙂

Skomentuj

