kuferek z marzeniami…

” kuferek z marzeniami ”

otworzyłam kuferek z marzeniami
śpiącymi tu od wielu,wielu lat
odkurzyłam jesiennymi myślami
by pachnący róż aromatem się stał…

nie mów,ze to już nie ten wiek
żeby chcieć wciąż żyć marzeniami
lecz one są jak cudowny sen
nigdy nie oddasz ich za nic…

nawet kiedy śpią w kuferku
i wtedy gdy się nie spełniają
ty z nich pomysły zaczerpuj
bowiem uczuć obrazy zawierają…

proszę tylko spraw Panie
by marzenia nie pleśniały
w kuferku ale się spełniły
w życiowej roli w szczęściu …

20.11.2015r.cichosza

„…A ja mam swój intymny mały świat
Hen za morzem smutków, za górami marzeń tam.
Wiedzie doń zagubionych ścieżek ślad
Senne półksiężyce mogą wskazać drogę wam,

Idę więc z mojego świata do was tu
Niosę wam z mojego świata barwę kwiatów
Bo ja mam swój intymny mały świat
Senne półksiężyce mogą wskazać drogę wam…”
fragment piosenki w wykonaniu Igi Cembrzyńskiej

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii Główna, muzyka, tagi, tagi;poezja, wiersze i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

15 odpowiedzi na „kuferek z marzeniami…

  1. avemi pisze:

    bo nie wiek jest przeszkodą… 🙂

    • cichosza pisze:

      wiek nie jest a co zdaniem avemi jest ? 🙂 pozdrawiam

      • avemi pisze:

        nie zamykam marzeń na klucz :))) mam to po mieczu… zawsze wydaje się, że jestem młodsza niż jestem, ale stara też jestem od urodzenia 😉 poplątanie z pomieszaniem :))))))))))
        tu takie sedno „one są jak cudowny sen
        nigdy nie oddasz ich za nic…” i za to Cię lubię 🙂 czasem wydaje mi się, że marudzisz, a tu coś pięknego wrzucasz, ale mam tak samo ze sobą :)))) Miłego dnia 🙂

      • cichosza pisze:

        cóż dodać jeszcze ,mówiąc za innym wieszczem „kobieta zmienną jest,szalony
        kto wierzy jej ..”(nie pamiętam kto powiedział ale to sens ma 😉
        czasem tęskni i płacze albo śmieje się optymistycznie to kobieta nie inaczej…
        dziękuję Avemi i pozdrawiam 🙂

      • avemi pisze:

        a ja zupełnie inaczej… „bo męska rzecz być daleko, a kobieta wiernie czeka ” :))))))))

      • cichosza pisze:

        w dzisiejszym świecie trudno z tym czekaniem jest mężczyźnie
        i kobiecie …:)

  2. Asenata pisze:

    Moje marzenia nie pleśnieją
    one w pajęczynach zaplątane

  3. Twój pachnący kuferek zauroczył mnie Dobry Duszku:) Piękny! Buziaki:) Życzę aby jawa pokochała marzenia:)))))).

Skomentuj

