nominacje…

nominacja

oto nominacje do wyróżnienia Liebster Blog Award
przez Angie i Skorpiona za które dziękuję 🙂
(być wyróżnionym jest miło :)a teraz spróbuję
się uporać z pytaniami i odpowiedziami …
Zasady tej nominacji :
Liebster Blog Award otrzymywana jest od
innego blogera w ramach uznania za “dobrą robotę”.
Należy odpowiedzieć na 11 pytań od nominującdego
a następnie wyróżnić 10 blogów i zadać pytania
od siebie.Nie można nominować nominującego
i można nominować mniej blogów a szkoda 😉

Od kogo zacznę może od ;
Angie
Z olbrzymią konsternacją odpowiadam na pytania Angie:
1-jesień to dla mnie….
nostalgia,przemijanie ,słoneczna złota i szara deszczowa pora
2-znaki zodiaku, które /wierzyć- nie wierzyć/ najczęściej do mnie lgną
chyba Koziorożce i Raki
3.najmilsze wspomnienie z dzieciństwa
konkurs na wypracowanie o ziemiach zachodnich i związana z tym nagroda czyli
14-dniowy pobyt w Tatrach i Sudetach
4.film, który z jakichś/ niekoniecznie oczywistych/ powodów
najmocniej wrył się moją duszę i pozostał w pamięci
( absolutnie nie jednoznaczne z ulubionym! )
w pamięci trwa i pozostanie liryczno-romantyczny film
„Love story” i muzyka z tego filmu też ;
Love story – Andy Williams
5.-sezon na grzyby- wolę jeść czy zbierać?
lubię zbierać i jeść też
6-moja ulubiona bajka z dzieciństwa
baśń o królowej śniegu(Christiana Andersena)
aktualna także w dzisiejszym świecie
bowiem miłość potrafi stopić lód serca podobnie jak miłość
Gerdy do Kaja… I dzisiaj miłość cuda może zdziałać…
dla przypomnienia :Królowa Śniegu – audiobook
(ja także sobie tę bajkę z przyjemnością przypomniałam,
bo kiedy człowiek się starzeje mimo woli dzieckiem się staje
i z lubością słucha bajek :)))
7-upór- moja mocna strona?
niestety albo stety moja słaba strona 😉
8-sernik czy szarlotka?
sernik stawiam wyżej niż szarlotkę
9-wybaczam i zapominam czy wybaczam i nigdy nie zapominam?
Czy- nigdy nie wybaczam?
wybaczam i nie zapominam to dotyczy wrogów
wybaczam- zapominam to dotyczy bliskich
10.z którym współczesnym pisarzem chciał/chciałabyś się spotkać?
z Wiesławem Myśliwskim którego aforyzmy i cytaty bardzo
sobie cenie …”Żyłem, to wszystko.
Źle czy dobrze, ale nie ode mnie to już zależało”.
„Bo nie zawsze się żyje,
jak by człowiek chciał, tylko jak się musi.”
i oczywiście jego „Traktat o łuskaniu fasoli”
11.-najpiękniejsze moje wspomnienie tańca we dwoje?
pierwszy bal sylwestrowy 😉
Dziękuję Avemi za wyróżnienie i przechodzę do nominacji
przez Skorpiona

Odpowiadam na pytania Skorpiona :
(przyznaję musiałam mocno się zastanawiać i trochę czasu to trwało…

1.Gdyby ktoś zaproponował Ci napisanie książki i dał wszystko,
co tylko zażyczysz, lub potrzebujesz do jej stworzenia,
o czym by ona była, jak by się zaczynała?
-autobiografia (pamiętnik) z życia wzięty a zaczynałby się od 18-tego
roku życia z uwzględnieniem zmian zachodzących w epoce
w której przyszło mi żyć …
2.Konkretne miejsce w które uciekasz jak się wszystko jeb..
Nie dom, pole, babcia.. Proszę gruby, konkretny opis miejsca
, jeśli można oczywiście.
– do biblioteki i nowości czytelniczych (owszem biblioteka zawiera
gruby zestaw książek 🙂
3.O czym myślisz, kiedy widzisz potrzebującego człowieka,
a sam/a masz opory aby się ruszyć i spróbować pomóc
w jakikolwiek sposób, choćby zapytać
-nie wiem,zawsze staram się pomóc ale bywa i tak
że ktoś może te pomoc odrzucić (dokładając wyzwisko ).
4.Co czujesz, kiedy bezinteresownie trafi się pomóc komuś,
kto jest bardzo Ci wdzięczny, gdy już odejdziesz dalej,
sam/a ze sobą?
-pomoc komuś bezinteresowna czasem mi się przydarza i uważam
to za fakt nie wymagający komentarza
5.Gdybyś musiał/a wybrać zwierzę którym będziesz w następnym wcieleniu,
jakie ono by było i dlaczego akurat to?
suseł co przesypia zimę i budzi się na wiosnę 🙂
6.Papier toaletowy zawieszasz w łazience na podajniku,
rozwijanym do ściany czy do siebie?
-nie zwracam na to uwagi bo to nie jest ważne dla mnie
podobnie jak kolor papieru toaletowego;)i tak wszystko do de…hehe
7.Czy wolisz szukać aby znaleźć to na czym Ci zależy,
czy robić co uważasz, a to przyjdzie samo? Co o tym myślisz?
– myślę,że warto szukać („szukajcie a znajdziecie”- biblia )
8.Zdefiniuj w 5 różnych słowach uczucie „Miłość”.
-szczerość,czułość,oddanie,wierność,wybaczanie
9.Zdefiniuj w 5 różnych słowach uczucie „Nienawiść”.
– niemoc wybaczania,złość,zazdrość,(więcej nie znajdę
bo nienawiść to uczucie któremu staram się nie ulegać)
10.Co zamierzasz zrobić aby w dalszej części Twojego życia,
tej „teoretycznie” bardziej kontrolowanej żyło Ci się lepiej?
nie zastanawiałam się nad tym (chyba studiować mimo wieku 🙂
11.Kogo z moich jedenastu wybrańców poniżej, wybrałbyś
na bramkarza mojej drużyny i dlaczego? Pragnę zauważyć,
że mam swój typ i fakty, które stoją za tym wyborem murem!
– moim zdaniem śnieżna sowa bo jest mądra choć bezblogowa
a z tych 11-tu to nie wiem niestety ale mam wrażenie że
wybierzesz avemi (to takie moje spostrzeżenie )

Dziękuję Skorpionie za wyróżnienie ,jakoś nie za dużo ich w moim
życiu było ;)a teraz już są trzy hihihi 🙂
.
P.S.Pragnę teraz wyróżnić poezję Małgosi Kobyliński, której
poprzednim razem nie wymieniłam a szkoda bo bardzo mi się
podoba jej strona (Małgosiu łap wyróżnienie i wybacz mi
iż działam z opóźnieniem 😉
Nominowani blogerzy to :
Małgosia
Kasia
Sonia
west517
Storyland
Zbyszek
Odys
Elena
Kamil12360
andipab

Jeśli chcecie możecie odpowiedzieć na moje pytania :
1.czym dla Ciebie jest poezja ?
2. czym jest dla Ciebie przyjaźń ?
3.czy wierzysz, że dobro zwycięża zło ?
4.masz do wyboru : teatr,opera,operetka,koncert w Filharmonii
co wybierasz ?
5.czy lubisz ludzi z poczuciem humoru ?
6.masz 3 surowe jajka podziel je na 4 osoby ?
7.stokrotka,niezapominajka,tulipan,czy róża ?który kwiat
wybierzesz by dać swej ukochanej(nemu) ?
8.wybierzesz typ romantyka czy realisty i dlaczego ?
9.do wyboru na weekend jest skuter i rower ,co wybierasz
10.podaj definicję szczęścia wg Twego zdania ?

życzę miłej zabawy w pytania i odpowiedzi i pozdrawiam :)*

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii Główna, tagi, tagi;poezja i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

29 odpowiedzi na „nominacje…

  1. Angie pisze:

    Dzięki za ciekawe i obszerne odpowiedzi! 😀 Z tą swoją bajką z dzieciństwa mam problem, przepadałam za kilkoma, „Królową Śniegu” oczywiście też; jednak najbardziej wzruszała mnie ” Mala Syrenka”( płakałam rzewnymi łzami w kinie, a potem byłam wściekła na siebie, bo przecież kto jak kto, ale ja absolutnie nie mogę roztkliwiać się publicznie, haha! )
    Pozdrawiam serdecznie, miłego weekendu! 🙂

  2. cichosza pisze:

    dziękuję i wzajemnie 🙂 jeśli chodzi o bajke o małej syrence to
    lubiłam grać wraz z synem w taką grę komputerową ale to
    bylo tak dawno oj …a roztkliwiac sie mozna a nawet czasami trzeba !

  3. Sonia pisze:

    Bardzo dziękuję za nominację. I odpowiadam 🙂
    1.czym dla Ciebie jest poezja ?
    Cichym zakątkiem 🙂
    2. czym jest dla Ciebie przyjaźń ?
    Życie bez przyjaciół to życie bez słońca.
    3.czy wierzysz, że dobro zwycięża zło ?
    Tak. Wiara czyni cuda
    4.masz do wyboru : teatr,opera,operetka,koncert w Filharmonii
    co wybierasz ?
    Teatr. „Rozpal mnie blada kuzynko Melpomeno, jedną zagraną dobrze sceną, rozpal mnie.” 🙂
    5.czy lubisz ludzi z poczuciem humoru ?
    Pewnie! Lubię jak moja dopamina krąży między neuronami 😉
    6.masz 3 surowe jajka podziel je na 4 osoby ?
    Podchodzę do 4 osób i mówię – macie tu 3 surowe jajka, podzielcie się :))
    7.stokrotka,niezapominajka,tulipan,czy róża ?który kwiat wybierzesz by dać swej
    ukochanej(nemu) ?
    Jak dla pana, to tuli-pana 😉
    8.wybierzesz typ romantyka czy realisty i dlaczego ?
    Mieszanka wybuchowa – romantyk + realista. Jest ze mnie pirotechnik :))
    9.do wyboru na weekend jest skuter i rower ,co wybierasz
    Rooower! Cichutko i bez dymu
    10.podaj definicję szczęścia wg Twego zdania ?
    Budzę się rano, pogwizdując, zdrowa, wesoła i kochana

    • cichosza pisze:

      dziękuję Soniu za optymistyczne przemyślenia 🙂 .Co do poezji to moim
      zdaniem istnieje ona nie tylko w cichym zakątku ale i w gwarnym zaułku..
      pozdrawiam !

  4. Storyland14 pisze:

    Ja również dziękuję za nominację i pozwolę sobie umieścić odpowiedzi tutaj,sama pisałam kiedyś o nominacji tak więc tylko wyemituje mój wpis umieszczając odpowiedzi na Twoje pytania a póki co oto one:
    1. Poezja jest dla mnie oddechem mojej duszy,sama kiedyś trochę pisałam ale jakoś za bardzo wydoroślałam w tym zachodnim świecie…za to nadal sięgam po ulubione tomiki lub szukam czegoś w księgarni, jako ze mieszkam za granicą odkrywam tez czytanie lub słuchanie poezji w j.angielskim.
    2. Piękno spotkania dwóch podobnych dusz,czasem gdy jedna odchodzi w jej miejsce niespodziewanie wchodzi inna.
    3. Pomimo krzyczącego zła I okrucieństwa tego świata wierzę w Miłość, Dobro i wiem,że ono zwycięży zło.
    4. Zdecydowanie koncert w filharmonii, kocham muzykę klasyczną.
    5. Tak, świat bez nich byłby tylko w układzie jedno zerowkowym lub czarno białym.
    6. Jakieś zagadki matematyczne tu widzę, wszystkie jajka rozbijam do dwóch osobnych misek. W jednej są białka a w drugiej żółtka ,następnie zawartość mieszam. Do 4 szklanek rozlewam po połowie z każdej miski i tym to sposobem mamy 4 szklaneczki jajeczne dla każdego 😊
    7.Stokrotka moje imię to znaczenie małego i niepozornego kwiatuszka, lubię prostotę i skromną wielkość stokrotki.
    8. Już wybrałam mój mąż jest prawdziwym realistą I chwała Bogu bo przy moim bujaniu w obłokach to nie można żyć tylko marzeniami i romantycznym wzdychaniem.
    9. Rower ,kocham wiatr we włosach, zapach dnia i ciepło promyków słońca na policzku i jeszcze jedno nie lubię się spieszyć, rower oznacza relaks 😊
    10. Szczęście to radość ducha i uśmiech ciała.

    Raz jeszcze dziękuję za nominację, pozdrawiam 😊

    • cichosza pisze:

      czytając Ciebie odnoszę wrażenie,że Tobie życie się udało 🙂
      nie to że zazdroszczę …a co do tych jajek to było bardziej na
      logikę a nie matematykę …na rozwiązanie wpadł Kamil pisząc o omlecie
      tymczasem ja miałam na myśli jajecznicę 🙂
      pozdrawiam !

  5. Cichosza, dziękuję z serca za wyróżnienie! Ogromnie mi miło,, 🙂
    W najbliższym czasie postaram się przyłączyć do zabawy.

  6. snieznasowa pisze:

    Bardzo dziękuję Cichosza za wspomnienie mojej skromnej osoby i za „podpis” jaki złożyłaś
    na blogu Ja Skorpiona optując za mną…
    Już dziękowałam na Jego blogu, ale nie byłam pewna czy czytałaś więc jeszcze raz serdeczne dzięki ! Jest mi niezmiernie miło. Nie spodziewałam się i dlatego bardzo się wzruszyłam…
    Pozdrawiam i życzę dobrego dnia. 🙂
    PS. Zastanawiam się, co do założenia swojego bloga ponieważ dostałam kilka maili z zapytaniem… dlaczego/kiedy/jak… a więc targana różnymi odczuciami myślę intensywnie nad tym… 🙂

    • Ja Skorpion pisze:

      Chcemy Sowo, proszę, chcemy!!! 🙂

      • snieznasowa pisze:

        Ja Skorpionie, trochę boję się hejtów w stosunku do mojej osoby, bo nie zawsze mam takie samo zdanie jak inni na niektóre tematy… jestem trochę niepokorna/przekorna…, a to nie wszystkim podoba się i są delikatnie mówiąc mało sympatyczni…., to jeden z powodów zwlekania z założeniem swojego bloga.
        PS. Lubię czuć się bezpiecznie, nie lubię chamstwa/wulgaryzmów itp.

      • Ja Skorpion pisze:

        Można wszystko droga Sowo zablokować. Wpisać dziesiątki słów których nie można używać, możliwość dodania komentarza po Twojej akceptacji itd. Możliwości mnogość, wiem jednak, że czasem chciało by się po prostu tego nie czytać nawet. Powiem Ci, że ciężko się nauczyć nie przejmować zdaniem ludzi z którymi nas nic nie wiąże. Jest to jednak do zrobienia, a nie wszystko co myślisz musisz rzucać na tablicę oczywiście. :)))
        Wiesz jakie tematy są problemogenne czy zdaniotwórcze, odetnij je. Nie piszę o Bogu, polityce raczej itp.. 😛
        C.Z.E.K.A.M. 😉

      • snieznasowa pisze:

        Z.W.L.E.K.A.M. 😀
        PS. Dziękuję JS ! za miłe słowa 🙂

      • Ja Skorpion pisze:

        Osz Ty… 😦
        Będę płakał!

      • snieznasowa pisze:

        Wprawdzie łzy oczyszczają i nawilżają oczy, ale nie płacz JS, proszę ! 🙂 ja nie lubię jak ktoś płacze. Pozdrawiam 🙂

      • Ja Skorpion pisze:

        Załóż zablokowanego, tylko dla swoich. 😉
        Pozdrawiam, nie bede tym razem. 😛

      • snieznasowa pisze:

        Jesteś niemożliwy JS 🙂
        Wszystkiego dobrego i miłego życzę 🙂

      • Ja Skorpion pisze:

        Jestem! 😀
        Wzajemnie. 🙂

  7. cichosza pisze:

    Snieżna Sowo jak tylko założysz bloga mam nadzieję na zaproszenie 🙂
    niebawem zima ze śniegiem(może ?) więc tym bardziej możesz
    zaistnieć lub ukryć się w zimowej zamieci;) pozdrawiam

  8. Pingback: Z racji nominacji czyli Liebster Award II i III (szeptem) | Łódź Odysa

  9. andipab pisze:

    Dziękuję że pomyślałaś o mnie, to dla mnie wyróżnienie :D.
    Z zasady nie uczestniczę w tego typu zabawach, ale…

    1.czym dla Ciebie jest poezja ? Chwilą wzruszeń.
    2. czym jest dla Ciebie przyjaźń ? Wyróżnieniem i zobowiązaniem.
    3.czy wierzysz, że dobro zwycięża zło ? Wierzę, bo bez tej wiary życie traci sens.
    4.masz do wyboru : teatr,opera,operetka,koncert w Filharmonii
    co wybierasz ? Koncert w Filharmonii.
    5.czy lubisz ludzi z poczuciem humoru ? Tak i to takich co potrafią się śmiać z samych siebie.
    6.masz 3 surowe jajka podziel je na 4 osoby ? Chętnie odstąpię swój udział ( nie lubię surowych jajek).
    7.stokrotka,niezapominajka,tulipan,czy róża ?który kwiat
    wybierzesz by dać swej ukochanej(nemu) ? Każdy z nich jest wart podarunku ukochanej i po stokroć przytulić by nie zapomniała o róży.
    8.wybierzesz typ romantyka czy realisty i dlaczego ? Chyba romantyka, bo czy wszystko musi być tak poważne i wyliczone.
    9.do wyboru na weekend jest skuter i rower ,co wybierasz. Zdecydowanie rower, bo cichszy.
    10.podaj definicję szczęścia wg Twego zdania ? Kochać i być kochanym.

    Pozdrawiam serdecznie 😀

  10. Ja Skorpion pisze:

    Hej, dziękuję za przyłożenie się i odpowiedzi na moje nie najprostsze pytania. Suseł mnie rozbił, haha jeszcze się cieszę, super! Sowa może i bezblogowa ale po cichu powiem, że bramkarzem został by ktoś inny, to nie przypadkowe. Avemi to nie wiem, ale chyba na goalkeepera by się nie nadawała! 😛
    Pozdrawiam!

Skomentuj

