jestem liściem jesiennym …

jesienny park

ostatnie listki

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

opadłe liście

złociste liście już ostatnie

„jestem jesiennym liściem…”

jestem jesiennym liściem
kurczowo trzymam się gałęzi
drzewa co moim jest zaciszem
jak dom trzyma mnie na uwięzi

a chcę polecieć gdzieś daleko
dokąd wicher ponieść zapragnie
aby zwiedzić obce kraje na ślepo
bez przewodników,językowych barier

z wiatrem zatańczyć w blasku słońca
chociaż raz nie myśleć o przemijaniu
zawirować w walcu jesiennym do końca
chcę by mnie wiatr jesienny zaniósł

jestem liściem jesiennym suchym
drżę i tańczę dopóki w czas zawieruchy
z wichrem ulecę hen wysoko w powietrze
żeby znowu zazielenić się jeszcze

gdy świat zabrzmi wiosny szelestem…

10.11.2015r.cichosza

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii fotografie, Główna, natura, tagi, tagi;poezja, wiersze i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „jestem liściem jesiennym …

  1. avemi pisze:

    bez drzewa liść usycha… wirowanie to taniec chwili… taki piękny
    świetnie wychwyciłaś ten taniec 🙂 pozdrawiam 🙂

  2. restlessjo pisze:

    This is beautiful 🙂 I’d quite like to be a leaf too, but with a warm wind.

Skomentuj

