tak niewiele chcę…

„wiem jak niewiele wiem…”

już nie myślę czy wiem
życie jest cudownym snem
na jawie a czym jest sen
to pytanie tobie pozostawię

a miłość, czym jest miłość
to siła co łączy serca dwa
i nieważne co kiedyś było
ważna jest chwila która trwa

a czymże szczęście jest
czy zadowoleniem z życia
czy to tylko jego część
chwilą jest a może dniem

wiem już,że niewiele wiem
i niewiele od życia chcę…

27.04.2015r(cichosza)


Michał Żebrowski i Katarzyna Groniec – Ja nie chce wiele …

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii Główna, muzyka, tagi;poezja, wiersze i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

14 odpowiedzi na „tak niewiele chcę…

  1. STH pisze:

    zawsze się chce tego czego się nie ma 🙂
    taka nasza przewrotność ludzka

    • cichosza pisze:

      marzyć o tym co nieosiągalne
      uwierzyć w miłości bez(sens)
      może to być zgoła nierealne
      ale takie już życie jest
      ze opiera się na marzeniach
      o tym czego człowiek nie ma
      lecz być może,jeżeli ,aliści
      sen o szczęściu się ziści ?.
      odpowiadam wierszem i pozdrawiam serdecznie 🙂

  2. Te.Wu. pisze:

    Dziś rano ta płyta wyskoczyła do mnie z półki. Zabrałem ją z sobą do samochodu.
    Chcę aż do upojenia, nic mniej. Może być więcej:)

    Pozdrawiam słonecznie:)

    • cichosza pisze:

      a za mną chodzi „zielony wiersz” Wł.Broniewskiego który właściwie był
      inspiracją do mojego wiersza …fragment;
      „…ja nie chcę wiele, ale nie mniej niż wszystko:
      Ciebie i zieleń…”

      odpozdrawiam 🙂

  3. avemi pisze:

    to takie ludzkie 🙂

  4. Asenata pisze:

    Niewiele wiem
    ale od życia jednak trochę chcę,
    mimo wszystko

  5. snieznasowa pisze:

    Tak mało chcę, a tak wiele… 🙂
    Piękny wiersz… pozdrawiam

  6. Anilalah pisze:

    To „tak niewiele chcę” przywiodło mi namyśl że rezygnuję z tego mi jest nie potrzebne, zbędne… że słucham czego mi trzeba do szczęścia, czego potrzeba ciału a co duszy mej. Widząc to wszystko czego mi trzeba by żyć, by oddychać i szczęśliwą być…. to naprawdę wiele dla mnie choć tak niewiele w skali świata może to być… więc mam niewiele ale wystarczająco by cieszyć się byciem na Ziemi, z Sobą Być w Miłowaniu i z Miłością ze wszystkim żyć. Pozdrawiam 🙂

  7. Pingback: Niezpominajkowe „niewiele chcę” | ANILALAH Kraina Marzeń Serca

Skomentuj

