dusza jak koliber…

Art, Koliber, Kwiat

„dusza moja jak koliber ”
trzepocze małymi skrzydłami
chce wzlecieć ponad ogrodami
pełnymi kwiatów i zapachów
by spijać słodycz nektaru
w promieniach słońca ogrzewać
i Bogu Te Deum cicho śpiewać
dusza moja wyzwolona z ciała
uleci wysoko do niebios bram
swój eden odnaleźć chce tam
lecz póki w ciele uwięziona
i miłości słodyczą upojona
wpadnie już tutaj na ziemi
w twoje ramiona …

16.01.2015r.(cichosza)

(obrazek z sieci )

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Obrazek | Ten wpis został opublikowany w kategorii Główna, tagi, tagi;poezja, wiersze i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

14 odpowiedzi na „dusza jak koliber…

  1. avemi pisze:

    dobrze, że koliber – bo nie ucieknie i znajdzie swoje opiekuńcze ramiona – piękny wiersz:)

  2. greenlifenow pisze:

    Piękny tytuł wiersza i treść oraz nawiązanie do boskiej miłości i potrzeby tej ziemskiej:)

  3. Cześć
    Wejdz na stronę Domu Kultury na Działdowskiej w Warszawie.
    Ogłaszają konkurs poetycki. Może Cię zainteresuje?
    Buziaki, Marysia

  4. Atramentowa Pani pisze:

    Zapragnęłam snu letniego . Ciepła i zapachów słodkich …

  5. Anilalah pisze:

    Koliberek i moje serce wzrusza, do tej pory nie pisałam… od niedawna uwolniłam swoje słowo i zaczęłam zapisywać w swoją poezję serca. Lecz namalowałam Kolibry poruszające moją Duszę i zainspirowałaś mnie żebym głębiej w sobie pogadała z nimi, poczuła i być może zapisała.
    Podoba mi się spotkanie ramion tych ziemskich, tak Dusze nasze z Miłości weszły w stworzone przez świadomość naszą w ciało, które jest dla nich ograniczeniem. Kochają Nas Mocno te Dusze i czekają czasem aż człek otworzy te swoje ramiona na jej na jej pełne przyjęcie. Piękny wiersz ❤

  6. Uroczy obraz. Koliber jest naprawdę pięknym symbolem duszy. 🙂

Skomentuj

