ze mną bądź …

„…Mój Aniele ”

mój anioł
ma włosy srebrem lśniące
spojrzenie ciepłe aż gorące
od dawna czuwa nad moją
osobą i chroni przed złymi
mocami ,jest spokoju ostoją

proszę cię mój aniele
ty wciąż mnie chroń
ze mną bądź,obok bądź
zawsze przy mnie bądź

rozkłada skrzydła przejrzyste
i zsyła same dobre myśli
poda w potrzebie pomocną dłoń
czasem może się w nocy przyśnić

proszę więc : mój aniele
ty miłością obdaruj swą ,
ze mną bądź ,obok bądź ,
zawsze przy mnie bądź…

mój anioł
jest dobrym kompanem
w samotności
prowadzi prostą drogą
ku miłości

proszę więc:mój aniele
ty od nieprzyjaciół broń
ze mną bądź,obok bądź
zawsze przy mnie bądź …

03.01.2015r.(cichosza)

chciałam napisać w formie tekstu piosenki
a czy udało mi się ? ocenić sam chciej 🙂
do prostych słów uważam ,że pasuje muzyka folkowa


Bajeranty-ze mną bądź

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii Główna, muzyka, tagi, tagi;poezja, wiersze i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „ze mną bądź …

  1. kamil12370 pisze:

    🙂 pewnie, że się udało 🙂 jest rytmicznie i poetycko, mnie tam się podoba 🙂

  2. avemi pisze:

    anielsko na naszym blogu i miło, śpiewać się chce 🙂 a na dworze anioły gubią białe płatki i machają skrzydłami, że czapki się same zdejmują 🙂

Skomentuj

