człowiek a wszechświat czyli…

” refleksje prostego człowieka ”

czym jestem wobec ogromu wszechświata
maleńkim ziarnkiem piasku na pustyni
westchnieniem serca co do nieba wzlata
czy może myślą, która rozpala czyny

czymże jestem ja, szary człowieczek
w historii dziejów ledwo okruszyna
nie po to życie przeżyję przecież
by znikąd nagrody nie móc otrzymać

za życie ciężkie niekiedy nad wyraz
gdym pchał jak Syzyf kamień do góry
w mozole dnia codziennego wytrzymać
niełatwo było wspinać się do góry

a przecież wierzę i ufam Bogu
że chyba otrzymam rozgrzeszenie
i może małą izbę albo przedpokój
dostanę na własność tam w niebie

i wreszcie odnajdę miłość czyli Ciebie…

o2.12.2014r.(mój wiersz)


Magda Durecka-Daj nam Panie

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii Główna, muzyka, tagi, tagi;poezja, wiersze i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „człowiek a wszechświat czyli…

  1. avemi pisze:

    a ja ? Bakterią dla wszechświata…cieniem dla ludzkości i szkiełkiem w mozaice Bożej 🙂
    Refleksyjnie – chyba przy herbatce z rumem:) Pozdrawiam 🙂

    • cichosza pisze:

      nie trafione mniemanie to moje adwentowe rozważanie …
      i inspiracja słowami ewangelii św.Jana :

      „Jezus powiedział do swoich uczniów:
      Niech się nie trwoży serce wasze. Wierzycie w Boga?
      I we Mnie wierzcie. W domu Ojca mego jest mieszkań wiele.
      Gdyby tak nie było,
      to bym wam powiedział. Idę przecież przygotować wam miejsce….”

  2. Wiersz prosty, ale szczery, płynący z wnętrza – więc jego prostota nie jest tutaj wadą, lecz wręcz przeciwnie, sprawia, iż jego treść staje się bardziej prawdziwa.

  3. cichosza pisze:

    dziękuję to prawda wiersz płynie prosto z serca

Skomentuj

