nie chcę wiecej nic…

„twoje serce wystarczy mi …”

przyznaję choć przyznać
może wcale nie chcę
jesteś natchnieniem
cudownym zdumieniem
jesteś życia sensem
to dzięki tobie piszę wiersze
miłością się zachwycam
choć dawno nie widziałam
twojego oblicza
czy liczę na spotkanie
będę wtedy szczęśliwa
jeśli tak się stanie
a nawet jeżeli nie ,to
przecież widzę cię we śnie
już przyznałam się Bogu
do miłości która w sercu
moim od tak dawna gości
która pozwala mi żyć

więc może lepiej nie chcieć już nic
twoje serce do życia wystarczy mi…

22.10.2014r.(cichosza)


Michał Bajor – Nie chcę więcej

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii Główna, muzyka, tagi, tagi;poezja, wiersze i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „nie chcę wiecej nic…

  1. avemi pisze:

    Lubię Bajora i lubię Twój wiersz – tyle w nim optymizmu… Niech nadal niesie Ci natchnienie 🙂

  2. ladylaurabloq pisze:

    Bajor niezmiennie zachwyca .Miłość w sercu zawsze nastraja do pisania wierszy.

Skomentuj

