miłość we śnie…

„czy to grzech…”

czy kochać ciebie miły
we śnie to jest grzech
jeśli tak,to grzeszyć chcę
nikomu krzywdy tym nie robię
nawet kochanie tobie i sobie
więc modlę się przed snem
Panie Boże ,ja szary człowiek
miłość przeżywać chcę
choćby tylko we śnie
czy zrozumiesz mnie
czy wybaczysz ten grzech
o ile miłość jest snem

o ile sen grzechem jest …

18.10.2014r.(cichosza)

Nie kochać w taką noc to grzech
Sława Przybylska

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii Główna, muzyka, tagi, tagi;poezja i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „miłość we śnie…

  1. avemi pisze:

    ja mówię nie i dalej śnię….:) Miłość jak kamień szlachetny jest szlachetna – oprawa, szlif może uczynić skazę… Piękny wiersz, pełen kobiecości 🙂 Pozdrawiam, ja mam same smuty, ale czekam, aż wyjdzie mi coś romantycznego 🙂 🙂 🙂

    • cichosza pisze:

      „marzenia senne na jawie to nadzieja” jak rzekł Arystoteles…
      znam piękne wiersze o sennej tematyce naszych znanych
      poetów Gałczyńskiego i Leśmiana (we śnie ) oto jeden z nich 🙂

Skomentuj

