nie bójmy się jesieni…

„nie bójmy się jesieni …”

tamta
jesień miłość mi ukazała
kochać też mnie nauczyła
choć później zima biała
chłodem Twoje serce okryła

jednak miłość moja przeżyła

inną
jesienią może serce odżyje
i miłość która twoje ma imię
już nie szalona nie płocha
ale dojrzała miłość ukryta

w jednym słowie kocham

miłość już nie ta zielona
bo przeszłymi jesieniami
i jasnym słońcem ozłocona
może już pozostanie z nami

na chłodne dni ciepła osłona

więc nie bójmy się jesieni
ona może życie nam odmienić ..

o4.10.2014r.(cichosza)


Krystyna Konarska – Nie bój się jesieni

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii Główna, muzyka, natura, tagi;poezja, wiersze i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „nie bójmy się jesieni…

  1. avemi pisze:

    Pod Twoim wpływem też napisałam wiersz, którego inspiracją była ta sama piosenka :))), nie opublikowałam, bo … Cieszę się, że tak pięknie piszesz o kolejnych jesieniach 🙂

  2. B.Matusiak pisze:

    Każda pora roku przynosi nowe, także jesień może nas mile zaskoczyć 🙂
    Pozdrawiam

  3. Wiersz bardzo mi się spodobał od strony technicznej i rytmicznej. Ma w sobie także tą sentymentalną nutę, którą tak lubię w Twojej poezji. 🙂

Skomentuj

