moje drzewo poezja…

” moje drzewo poezji..”

poezja to moje drzewo zimozielone
licząc wstecz lata temu zasadzone
na gałązkach kruchych na wietrze
kołyszą się w rytm wiatru wiersze

ot,takie proste z serca i z duszy
które mogą czasami kogoś wzruszyć

wiosną jasną zielenią oko przyciągają
gorącym latem są pełne obietnic miłości
jesienią złotą zaś pełne dojrzałości
zimą mroźną do serca czule przytulają

gdyby zwiędły i opadły z drzewa
jeszcze w nich słowik zaśpiewa
odnowiona zieleń nadzieję obudzi
wiersze zaś niechaj trafią do ludzi

chociaż liście nie są laurowe
nie będzie z nich wieńca na głowę
moje drzewo będzie trwać dopóki
żyć będzie moja miłość-poezja i ja …

01.10.2014r.(cichosza)

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii Główna, tagi, tagi;poezja, wiersze i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „moje drzewo poezja…

  1. avemi pisze:

    Ja też tak chcę – odważnie deklarować wierszem :). Pięknie powiało optymizmem… pozdrawiam.

  2. Ładny obraz drzewa kwitnącego wierszami. 🙂

Skomentuj

