różowy bukiecik…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

tyton ozdobny

dalie różowo-fioletowe

groszek pachnacy rózowy

” bukiecik z sercem ”

kwiaty w odcieniach koloru
różowego
w bukiecik mały ułożę
serce wplotę do niego
i w darze Tobie złożę

niech niebo przypominają
o zachodzie słońca
i miłość moją wieczną
która nie ma końca

choć z czasem zwiędną
kwiaty i liście
ale serce pozostanie
takie samo
będzie lśniło złociście…

20 sierpień 2014r.(cichosza)

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii fotografie, Główna, tagi, tagi;poezja, wiersze i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

11 odpowiedzi na „różowy bukiecik…

  1. algenus pisze:

    Uwielbiam Pani nieregularne rymy 🙂
    te wiersze czyta się tak spokojnie 🙂

  2. avemi pisze:

    Ślicznie u Ciebie różowo:). Jak wklejasz zdjęcia ja od pewnego czasu nie mogę nic wkleić – jakaś podpowiedź?

    • cichosza pisze:

      dziękuję 🙂 nie wiem avemi czy wyjaśnię to fachowo ale postaram się .
      kiedy dodajesz nowy wpis masz w tabelkach dodaj media -klikasz
      i masz dalej dodaj pliki więc klikasz i masz wybór wybierz pliki,
      klikasz i otwierają się twoje pliki ze zdjęciami wybierasz otwórz a
      potem na końcu masz u dołu wstaw do wpisu klikasz i to wszystko..
      mam nadzieję ze pomogłam choć co do technicznej strony to jestem
      bardzo „cieniutka” 🙂 pozdrawiam

      • avemi pisze:

        dziękuję – wytłumaczyłaś mi jak kobieta kobiecie:), wszystko jasne – teżtak wpisywałam wcześniej … teraz nie działa. Cóż poszukam dalej przyczyny. Pozdrawiam serdecznie, wstawiaj zdjęcia niech cieszą oczy. Przed nami jesień i znów pięknie będzie:).

  3. greenlifenow pisze:

    Piękne to serce lśniące złociście!

  4. przekochany bukiecik:). Przytulasek

  5. Kolejny muzyczny wiersz z ładnym rytmem.

Skomentuj

