noce sierpniowe…

” w noce sierpniowe…”

tylko w sierpniowe noce
rój perseidów można dostrzec
spadających gwiazd miliony
w dotyku z ziemią ugaszonych

tylko w sierpniowe noce
księżyc w pełni olbrzymieje
oświetla ścieżki wędrowców
i na pogodę niesie nadzieję

tylko w sierpniowe noce
człowiek nie zasypiając
wierzy w światło wieczności
gdy błyskawice ciemne niebo

rozświetlają w jasności

tylko w noce sierpniowe
patrzę w niebo i pytam księżyca
czy widział mojego Miłego
lecz odpowiada mi jedynie cisza…

13.08.2014r.(cichosza)

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii tagi, tagi;poezja, wiersze i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „noce sierpniowe…

  1. Angie pisze:

    Mam zaszczyt wręczyć Ci nagrodę Liebster Blog Award 🙂
    Szczegóły u mnie:

    http://angiewitch.wordpress.com/2014/08/19/liebster-blog-award/

    • cichosza pisze:

      Angie jestem zaszczycona niezmiernie ,dziękuję ale jednocześnie
      chcę powiedzieć ,że muszę mieć nieco czasu na odpowiedź …
      w razie niejasności się skontaktuję ,ok ?

Skomentuj

