szukałam ciebie …

noc w gorach

„szukałam ciebie…”

w górach niczym kozica
po reglach śmigałam
i choć brakowało tchu
myślałam ,że jesteś tu

wiatr szeptał mi do ucha
zapomniał cie ,nie szukaj
uparcie go nie słuchałam
i dalej ciebie szukałam

po obu brzegach rwącej
rzeczki sobie wędrowałam
z nurtem spływającej
wody nadzieja odpływała

rozmywała się jak obłoki
które wiatr porozwiewał
świat jest przecież szeroki
ile szczęścia mieć trzeba

aby cieszyć się spotkaniem ,ja
nie znalazłam ciebie Kochanie
choć szukałam w dzień i w nocy
aż zmęczyły się moje oczy…

07 sierpień 2014r.(cichosza)

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii fotografie, Główna, tagi, tagi;poezja, wiersze i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

15 odpowiedzi na „szukałam ciebie …

  1. waldprok pisze:

    zamknij teraz oczy, spróbuj nasłuchiwać… aż oczy odpoczną od patrzenia… nawet cisza czasem wskazać właściwy kierunek potrafi 🙂

    • cichosza pisze:

      w ciszy głos serca najlepiej się słyszy ale parafrazując
      A.Mickiewicza można powiedzieć : słuchaj dzieweczko ona
      nie słucha czy taka zamyślona czy może głucha ? 🙂
      pozdrawiam słonecznie

      • waldprok pisze:

        całe życie nasze to szukanie … i znajdowanie, … i gubienie ! 🙂 dzięki za pozdrowienia

      • cichosza pisze:

        pięknie napisał mój ulubiony poeta Leopold Staff :
        „”Kochać i tracić, pragnąć i żałować,
        Padać boleśnie i znów się podnosić,
        Krzyczeć tęsknocie „precz!” i błagać „prowadź!”
        Oto jest życie: nic, a jakże dosyć…”fragment wiersza

      • waldprok pisze:

        nie żałuję, że pragnę… bólu się nie boję, Miłość – nawet Ta niespełniona, nawet Ta platoniczna, nawet Ta zakazana i nierealna – warta jest przeżycia, nawet kosztem szybkiej i bezpowrotnej Jej utraty … jakaś Jej część pozostaje na zawsze… niech tęsknota prowadzi zatem! Dzięki Staffie, cichosza dzięki 🙂

      • cichosza pisze:

        miłość jest miłością w każdej odmianie …

      • waldprok pisze:

        tysiące odmian Miłości – każda warta zachodu !

      • avemi pisze:

        fajnie, że przypominacie ten wiersz:). Jest piękny i znów wraca młodość:).

      • waldprok pisze:

        młody wiersz!

  2. avemi pisze:

    Fajnie nie szukać tylko spotkać… Wiersz za to długi jak rzeka, delikatny jak wietrzyk i sympatyczny – poszukiwania zaowocowały w twórczość:)

  3. nie szukaj kochana bowiem ona odnajdzie Cię sama. Rytm wiersza idealnie oddaje owo” szukanie”:). Pozdrawiam i życzę aby się odnalazł:))))

Skomentuj

