w różanym ogrodzie…

moje rozarium :

purpurowa róża w deszczu

pąk białej róży

biała róża

róża karminowa

herbaciana róża

żółta róża

białe różyczki pnące

” wiersz różany ..”

kiedy wchodzisz do ogrodu
różanego z podziwem
zerkasz na piękne kwiaty
i szukasz tego jedynego;
najpiękniejszej z wielu róż

lecz tu zaskoczy cie dylemat
róże słodki zapach rozsiewają
sukienki kolorowe ubierają
boleśnie potrafią zranić a ty
nie umiesz wybrać już,dlaczego ?

bo jak wybrać najpiękniejszą :
amarantową, białą, karminową
czy różową albo fioletową
a może herbacianą jesienną
piękne są wszystkie zdaniem
botaników więc, jak wybrać
odmienną gdy tu róż bez liku

serce oszołomione zapachami
jeśli nie wybierzesz żadnej
nigdy cię nie ukłuje,nie zrani
ta jedyna kiedyś przekwitnie

wonne, aksamitne płatki opadną
pozostanie tylko suchy badyl
Ty miałeś wybór doskonały
a teraz westchnienia liryczne
pozostały
bo ty wybrać tej jednej nie umiałeś …

12 czerwca 2014r.(mój wiersz)

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii fotografie, Główna, tagi;poezja i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „w różanym ogrodzie…

  1. W swoim ogrodzie mam 80 krzewów róż, też nie umiem wybrać tej jednej jedynej.
    No cóz kocham wszystkie moje róże i gdy po kolei przekwitają bardzo mi przykro i żal..
    Wiersz bardzo ładny
    Pozdrawiam, Marysia

  2. avemi pisze:

    Ja wybrałam białą czy juz przekwitła? :))) Pozdrawiam w tym rózanym zapachu wena lubi przysiąść:))).

    • cichosza pisze:

      nie przekwitła i ma jeszcze dużo pąków …
      zapraszam do odpoczynku i złapania weny w tym moim rozarium …czytałam że olejek różany
      to na migreny środek doskonały a jak pięknie pachnie 🙂

  3. avemi pisze:

    też uwielbiam:).

Skomentuj

