do Anioła Stróża…

„Srebrnopióry Anioł”

mój Anioł Stróż
jest z natury stoikiem
nic z równowagi go nie wyprowadzi
kiedy tak często upadam
on tylko srebrne pióra gładzi
i mówi;to nic ,to nie zawadzi…

bywa czasem na kochanej osobie
okrutnie się zawiedziesz
on szepnie do ucha; słuchaj serca
nie lekceważ znaków od Boga dla Ciebie
nie słuchasz, on z Tobą się nie wadzi
i dalej przez kręte drogi Cię prowadzi..

wołasz życie jest złe i zdradzieckie
nie chcesz dalej samotnie iść
on na ucho podpowie ;nie bądź dzieckiem
nie chwiej się jak na wietrze liść
to tylko próba dla ciebie była
podnieś głowę,zawalcz,wytrzymaj …

Bóg nie chce dla Ciebie źle
wszak jesteś jego dzieckiem
a ja zawsze jestem z Tobą
tylko zauważ i zawołaj mnie
więc wołam :

Aniele Boży Stróżu mój
w noc i dzień ja kocham Ciebie
wiem że nigdy nie zawiedziesz
ty zawsze przy mnie stój…

07.2013r.(cichosza- wiersz już z szuflady)


Andre Rieu -muzyka Aniołów…

cytat : „Gdy tylko zaczynamy widzieć wszystko we wszystkim,
wyrażamy to zwykle w sposób niejasny
Zaczynamy mówić językiem aniołów.”
Georg Christoph Lichtenberg

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii Główna, muzyka, tagi;poezja. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

