być może kiedyś …

„***(przyniesiesz mi różę ..)”

Być może kiedyś
przyniesiesz mi różę
i będzie niczym
znak rozstania-
róża złoto-herbaciana
ostre kolce jak szpadą
nie ukłują nie zranią
różany zapach nie obudzi
zastygłego już ciała
nie usłyszysz też szeptu;
tak długo czekałam
wciąż o tobie myślałam…

I tylko róża kroplami
rosy zapłacze ;
przecież mogło być inaczej
a róża ,ta róża czerwona
jak miłość – być miała ….

22.07.2013r.


Renee Fleming – Tis The Last Rose Of Summer

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii Główna, muzyka, tagi, tagi;poezja, wiersze i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „być może kiedyś …

  1. agati pisze:

    a może to będzie czarowny kwiat
    w płatkach kryjący
    cały ten świat

    Piękny wiersz :). Pozdrawiam

  2. Faktycznie, piękny wiersz – bardzo nostalgiczny. Forma także jest harmonijna, ma wyraźny rytm, miejscami śpiewny. Wzmacnia to nastrój wiersza i pozwala mu głębiej przenikać w duszę odbiorcy.

    • cichosz@ pisze:

      to prawda miał być nostalgiczny a jeśli wydaje się śpiewny
      to bardzo mi miło ….może gdybym umiała muzykę komponować
      wyszedłby jakiś śpiewany wiersz 🙂

Skomentuj

