jak kosmiczny pył…

„zapisane wiatrem…”

zapisane słowa
myśli niesione w dal
uczucia jak dmuchawce
rozwiewane przez wiatr…

czy do serca wpadną
i miłością wykiełkują
a może w niebiosach
jak pyłki zawirują …

słowa znaczące
wiele dla mnie
dla ciebie znaczą
może tyle co nic

jak we wszechświecie
kosmiczny pył …

25.06.2013r.

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii Główna, wiersze. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „jak kosmiczny pył…

  1. Pomysł z kosmicznym pyłem jest ciekawy. Ale trzecia zwrotka nieco według mnie kuleje – jest zbyt oczywista. Można by ją było poprawić, a całość stałaby się bardziej magiczna.

    • cichosz@ pisze:

      nie potrafię na zwołanie cokolwiek poprawić …możliwe ,że masz rację
      ale tak już ze mną jest …liczy sie pierwszy pomysł i cześć ..
      dziękuję a może z Twojej strony padnie jakaś podpowiedź 🙂

      • Zastosowałbym tu jakąś metaforę – np.:

        „Słowo, co dla mnie
        Wykwita z prochu
        Dla ciebie puste
        Jak bezgwiazd mrok”

        Oczywiście to jest totalnie luźna propozycja – równie dobrze mogłaby tu wejść każda inna metafora. Ale prosiłaś o propozycję, więc coś wymyśliłem. 😉

      • cichosz@ pisze:

        baardzo dziękuję podoba mi się „słowo co dla mnie wykwita z prochu ”
        jeśli powiązać proch z zagubioną miłością …miło mi ,że zechciałeś
        odpowiedzieć na moją prośbę 🙂 pozdrawiam słonecznie

  2. agati pisze:

    filigranowy sympatyczny wiersz:). Kojarzy mi się z piosenką ” do lata „. Pozdrawiam cieplutko.

  3. A mi miło, że mogłem być pomocny. Przyznam, że tą własną propozycję zmian napisałem tu nieco nieśmiało – nie lubię bowiem zbyt mocny sposób wpływać na innych twórców. Jednak pomyślałem, że skoro poprosiłaś to chyba tym razem wolno mi zrobić wyjątek. 🙂

Skomentuj

