odpowiedz mi Panie…

„Czy odpowiesz mi Panie…”

na samym wstępie
za wszystkie chwile
te dobre i za złe dni
Panie Boże dziękuję Ci !

dziś z upływem czasu
potrafię pojąć ,że
trzeba iść wyboistą
kamienistą drogą
by uwierzyć że miłość
w życiu to wszystko
co nadaje mu sens
co najważniejsze jest…

Mam tylko jedno małe
do Ciebie pytanie;
co z miłością której
nie można wyrzucić z serca
co się z nią stanie
Proszę odpowiedz mi Panie !

Czy miłość niespełniona
taka najszczersza
ukryta na dnie serca
nadal tam pozostanie a może
coś innego masz w planie
Proszę odpowiedz mi Boże !

Co z miłością tą się stanie?
czy na wieczność ją zachowasz
a może inaczej miałeś w planie
Czy odpowiesz mi Panie ?

12.06.2013r


Moja modlitwa -Danuta Błazejczyk

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii Główna, muzyka, tagi;poezja, wiersze i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „odpowiedz mi Panie…

  1. dunajcowy pisze:

    A ja mam podobne pytanie. Czy jak spotkam się w raju z tymi wszystkimi kobietami, które skrycie kochałem, to one wtedy będą o tym wiedziały? Bo wolałbym, żeby nie

    • cichosz@ pisze:

      a to dlaczego ? przecież miłość platoniczna nikomu
      nie szkodzi tym bardziej gdy obiekt miłości tym nie wie..
      ostatnio taki wiersz Tetmajera przeczytałam ale będzie
      później wstawiony aby nie był z dunajcowym utożsamiony…
      a w niebie tym bardziej miłość będzie uduchowiona
      a więc podobna jak moja …

  2. „co z miłością której
    nie można wyrzucić z serca”

    takie miłości to przeważnie nasze bratnie dusze i czy na tym świecie czy po drugiej stronie, czy w tym życiu czy w następnym zawsze jesteśmy z nimi połączeni.
    też mam taką bratnią duszę 😉

Skomentuj

