*** (nie mów mi…)

***( nie mów mi…”

Nie mów mi o samotności
może trzeba ją zrozumieć
tylko kiedy brak miłości
pełnią żyć można nie umieć …

Nie mów mi o przemijaniu
czas w miejscu nie stoi
by pojąć sens boskiego planu
należy zjeść beczkę soli…

Nie mów mi o cierpieniu
łzy czasem są szczęśliwe
chyba właśnie w wybaczeniu
można odnaleźć moc i siłę …

Nie mów mi o miłości
ta prawdziwa jest wieczna
bywa czasem się rozgości
ukryta na dnie twego serca….

02.05.2013r- cichosz@

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii Główna, muzyka, tagi;poezja, wiersze. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

