echem powracające słowa…

***( Otul mnie słowami )

słowa w głowie rozbrzmiewają
wciąż jak echo powracają
czasami są ciepłym płaszczem
innym razem trującym chwastem..

Otul mnie czułymi słowami proszę
ochronią przed mrocznym złem
ja płaszcz ze słów założę
i już nie zamarznę na śmierć ..

Oszczędź słów gorzkich,cynicznych
niech echo przynosi dobre myśli
w nich miłość niech rozbrzmiewa
a serce jak słowik zaśpiewa…

mów do mnie czule i tkliwie
niech płaszcz ciepły mnie okryje
echo miłości Twoich słów
może sprawić cud i odżyję znów…

18.03.2013r- cichosz@


Anna German – Powracające słowa

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii Główna, muzyka, tagi;poezja, wiersze i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

