biały wiersz…

„Biały wiersz”

biały jak śnieg biały wiersz
dostałam dzisiaj od ciebie
pusta niezapisana kartka papieru
co myśleć mam nie wiem ..

być może to jakiś szyfr
może coś do przypomnienia
nie podpowie mi nikt
a ciebie tutaj nie ma ..

wieje chłodem z zimnej bieli
myśli w głowie mi się plączą
może podpowiedzą mi anieli
dokądże to autor podążał

pisząc ten biały wiersz
co zimny jest jak śnieg
a może ogrzeje go moja łza
biała melancholia i ja …

07.02.2013r.-cichosz@

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii Główna, muzyka, tagi, tagi;poezja, wiersze i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „biały wiersz…

  1. dunajcowy pisze:

    W sumie to nie wiadomo, co myśleć o takim nienapisanym wierszu i o takiej białej kartce

  2. Pustka wszakże otwiera tyle możliwości. 😉

Skomentuj

