to lubię …

***(lubię tęsknić)

lubię tęsknić
wspinać się po poręczy dźwięku i koloru
w usta otwarte chwytać zapach zmarznięty

lubię moją samotność
zawieszoną wyżej
niż most
rękoma obejmujący niebo

miłość moją
idącą boso
po śniegu

Halina Poświatowska

pod wpływem tego wiersza stworzyłam coś swojego 🙂

„na chwilę lub dłużej ”

oderwać się od codzienności
by zatęsknić do czułości
co ogrzeje zimne dłońie
serce i duszę uspokoi

a rozmowa nic nie znaczy
w sennej ciszy
dusza wszystko słyszy
my młodzi jak przed laty

i płyną słowa wybaczenia
za blizny i zranienia
odchodzisz gdy przebaczam
cicho szepcząc przepraszam

i choć ciebie nie ma
kwitną na śniegu róże
miłością serc malowane
dwie samotności ogrzane

na chwile lub na dłużej
ja lubię tęsknić kochanie

15.01.2013r.-cichosz@

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii Główna, muzyka, tagi, tagi;poezja, wiersze i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „to lubię …

  1. dunajcowy pisze:

    bardzo osobiste, chciałem o coś zapytać, ale chyba nie powinienem.

  2. dunajcowy pisze:

    już zapomniałem o co chciałem zapytać 🙂

  3. tęsknota jest fajna jeśli wiemy, że kiedyś się skończy ::) ale miło czasem przenieść się w czasie do chwil, za którymi się tęskni …pozdrawiam

Skomentuj

