a serce młode… ?

„czy serce jeszcze młode …?”

Nie cieszą jak dawniej urodziny
coraz bardziej brakuje siły
Złodziej czas skradł ci urodę
a serce jeszcze młode …?

Często w kościach coś strzyknie
czujesz bóle reumatyczne
zwłaszcza gdy idzie na niepogodę
a serce jeszcze młode …?

Bezsenność daje popalić za dwoje
nie pomaga nawet liczenie owiec
narzekasz na brak snu i niewygodę
a serce jeszcze młode …?

Już nie pędzisz schodami biegiem
zadyszka wnet dopadnie ciebie
Sapiesz ,łapiesz kurczowo za poręcz
a serce jeszcze młode…?

Odmierzasz zamiary z siłami
modlisz się by nie zawodziła pamięć
Może miałbyś jeszcze ochotę
marzeniami przeszkody pokruszyć..

Gdy wspominasz lata swoje młode
najczęściej bywa się wzruszysz…
Chcąc nie chcąc przyznać musisz
że chociaż głowa tonie w marzeniach

jak w kalejdoskopie okrutny czas
nieodwracalnie wszystko pozmieniał
I bywa przychodzi chwila zwątpienia ;
czy serce naprawdę jeszcze młode …?

12.05.2012r./mój wiersz/

to wzruszająca piosenka
płynąca prosto z serca
przynajmniej dla mnie …
tak ostatnio chodzą mi po głowie
lata moje młode dawno minione…
a z tą dziewczyną z czarno-białej
fotografii mogłabym się kiedyś
dawno temu utożsamić..:)

Cytat :”Serce nigdy się nie starzeje,
ma tylko coraz więcej blizn.”
(Johann Wolfgang Goethe

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii Główna, muzyka, tagi;poezja, wiersze i oznaczony tagami , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „a serce młode… ?

  1. Magdalena Samozwaniec powiedziała :W starości jesteśmy tacy sami jak za młodu tylko zaszyci w starą, pomarszczoną skórę.
    Moja starość bardzo mnie ciekawi, postanowiłam nie dać się, będę walczyć, boję się tylko Alzheimera… Piękny wiersz jak wszystkie Twoje wiersze
    Buziaki i serdeczności dla Ciebie.
    P.S Czy chciałabyś żyć wiecznie? Bo ja nie. Myślę , że z chwilą śmierci nastąpi korzystna dla ludzi odmiana, ja wierzę w to mocno.. Ciało jest wielka dla mnie udręką, no cóż staram się dbać o nie jak mogę.

    • cichosza pisze:

      myślę że dusza żyje wiecznie młoda i to jest
      najważniejsze że i po śmierci żyć będzie…
      żyć wiecznie z chorobami geriatrycznymi
      też nie chcę ..dziękuję za miłe słowa
      i pozdrawiam Ciebie serdecznie !

Skomentuj

