tańcząca w słońcu łza…

„Tańcząca łza ”

Z ciemnoszarej chmury
niemożliwości
łza się zrodziła
kryształowej przejrzystości
zadrżała na rzęsach
zatrzepotała
makijaż smugą cieni
rozmywała
gdy powolutku spływała
ku ziemi
w krople deszczu
wtopiona..

nagle jasnym promieniem
słońca
rozbudzona,ozłocona
walca zatańczyła
rozmarzona
tysiącem iskierek
zalśniła
łza smutku i żalu
zniknęła
roztańczona
w tęczę siedmiobarwną
zamieniona..

16.06.2012r.mój wiersz -cichosz@

Cytat :
„Jeśli chcesz oglądać tęczę, musisz dzielnie znieść deszcz.”
przysłowie chińskie

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii Główna, muzyka, tagi, wiersze i oznaczony tagami , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „tańcząca w słońcu łza…

  1. dunajcowy pisze:

    Podoba mi się ta kryształowa łza co brud ją wywołał. Oczyszczenie.
    Już miałem zapytać, jakiego walca zatańczyła. Dostojnego, angielskiego? Czy radosnego wiedeńskiego. Jak zacząłem odtwarzać deszczowy walczyk, to z poczatku zidentyfikowałem go, jako angielski. Dopóki nie wstałem i spróbowałem rytmu nogami. Walc wiedeński jak nic!

    • cichosz@ pisze:

      dzięki że udzieliłeś odpowiedzi na to pytanie bo miałabym
      dylemat ; po prostu taniec znam teoretycznie raczej niżeli
      praktycznie …chyba żeby uznać za taniec codzienne ze
      szczotką tańcowanie ale to jakiś oberek raczej aniżeli
      dostojny i romantyczny walczyk 🙂

Skomentuj

