gdzieżeś Ty bywał …?

„Gdzieżeś Ty bywał …?”

Gdzieżeś Ty bywał Mój Ukochany
gdy moje oczęta za Tobą płakały?
Włoczyłem się ja po świecie całym
lecz Twoich oczu nie zapomniałem..

Cóżeś tam robił w dalekim świecie
gdy moje serce tęskniło przecież ?
Podróżowałem i świat zwiedzałem
ale o Tobie nie zapomniałem …

Czy taka miłość w dalekich stronach
wierniejsza Tobie niż porzucona ?
Znalazłem miłość ,znalazłem kochanie
ale o Tobie myśleć nie przestanę …

Po cóż Ci myśleć Mój Słodki Draniu
o tak odległym dzisiaj kochaniu ?
Też tego nie rozumiem Moja Kochana
bo myślę o Tobie z wieczora i rana …

I choć widziałem siedem cudów świata
tyś cudem jeszcze piękniejszym
i myśl ku Tobie co dzień wzlata
w odsłonie coraz to nowych wierszy ..

27.01.2012r./mój wiersz a właściwie
parodia ludowej przyśpiewki;)

dla tych co nie znają melodii

http://w395.wrzuta.pl/audio/2jzoXDX2LUY/gdziezes_ty_bywal_czarny_baranie

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii Główna i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

