miłość -adresat nieznany …

„Adresat nieznany ”

Minęło już tyle lat
odkąd to w prezencie
wysłałam Tobie Miły
moje kochające serce..

Długo krążyło, obiegło
prawie cały świat
I do mnie powróciło
z napisem na kopercie ;

– Adresat nieznany –
do zwrotu serce i miłość,,,

Czy zaginął Mój Kochany ?
czy może go nie było ?
Powróciła do nadawcy
miłość nieodwzajemniona …

Czy jestem samotnością
na zawsze naznaczona ?
A może gdzieś Ktoś czeka
i tęskni z daleka ?
I marzy sobie skrycie
o miłości na całe życie ?

Wysyłam myśli na wiatr
on adres miłości zna ..
Może drogę odszuka
ja nie będę szukać ..

Tylko jak każda kobieta
będę po prostu czekać
By kiedy już przyjdzie
zawołać – witaj- z daleka..

Bo zawsze jest nadzieja
że jeszcze będzie pięknie
Nawet kiedy miłości nie ma
to przecież serce nie pęknie …

26.12.2011r.- /mój wiersz/

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii Główna i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

