I niech mówi serce….

” A jeżeli …to wybacz”

A jeżeli nie wierzysz i nie ufasz mi
odejdź cichutko ,zamknę wtedy drzwi
A jeżeli myślisz sobie ,że kłamałam
mówiąc że tylko ciebie kochałam ;

to odejdź cicho, nie będę płakała …

Jedno co w życiu pozostało wierne mi
to moja miłość i moja duma
Jeśli odejdziesz zamknę serca drzwi
i nie śmiej się , na pewno to umiem .

Poza Tobą innej miłości nie było
I stąd każdy wiersz miał temat;
miłość ,miłość ,miłość –
cóż niespełnionej stąd dylemat.

Jeśli to śmieszne dla Ciebie było
dzisiaj proszę – Wybacz mi !
ale to głównie ta głupia miłość
pozwalała i pozwala mi dalej żyć ..

07.11.2011r./ mój wiersz /

„….Strach jak szyderca
stoi na zakrętach
Tylko mnie nie strasz
ze odkochasz się ….”

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii Główna i oznaczony tagami , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

