tajemnica tęsknoty …

„Tajemnica tęsknoty ”

Czy bez tęsknoty żyć by się dało ?
gdyby na przykład tęsknić zakazano
Dam radę wytrzymam – rzekłem śmiało
choćby nie wiem co się działo .

Tęsknotę wykreślę z życia
nie będzie mi chlebem powszednim
ta ” paskudnica ” ;

co każdą myśl prześladuje
po nocach we śnie się snuje
co tak wiele mi obiecuje
a niewiele dotrzymuje
jest cieniem chmurnym oblicza…

Po cóż mi ona potrzebna jest ?
Powiem jej :adieu, żegnam ,cześć !

I cóż się wkrótce okazało ?

Nie wytrzymałem , tęskniłem
znów mieć ją przy sobie chciałem
Tak oto wyjaśniła się tajemnica;

Tęsknota przypisana jest do życia ;
dziecku co tęskni za dorosłością
dorosłemu co tęskni za miłością .

27.11.2011r.-mój wiersz

Informacje o cichosza

http://wp.me/p1DWCK-hU
Ten wpis został opublikowany w kategorii Główna i oznaczony tagami , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „tajemnica tęsknoty …

  1. Piękny, prawdziwy wiersz.
    Tęsknota ma zawsze gorzko-słodki smak.
    Ja już dawno wyrzuciłam ją za drzwi….cóż ona ciągle wraca.
    Serdeczne uściski, Marysia

    Polubienie

Dodaj komentarz